woensdag 13 juni 2012

Blaadjes in de kapel Maagdendale Oudenaarde

     



 Maandag was ik bezig om afstudeert project op te stellen in kapel Maagdendale Oudenaarde. Ik kon pas om 15.30 beginnen want er was nog - raar maar waar- een schiet training in de kapel op de begane grond. 
Collega Guido heeft vorige  zaterdag geholpen om een gedeelte van de visdraad op te hangen tussen de twee horizontaal verbindingsbalken van het plafond. Dus kan ik direct de blaadjes op hangen op de vis touw met hulp van dunnere visdraad. Het was niet zo makkelijk om snel te doen. Ondertussen kwamen diverse collega even langs om groeten te doen. We hebben nog plezier gehad met andere collega's. Lut heeft me geholpen om de visdraad te knippen en te knoppen....en Ann heeft me aangeboden om haar wit ligbed om erbij te zetten, want ik had het al gedacht maar zelf heb ik geen wit ligbed. 

ligbed Ann

Uiteindelijk was rond 22u alles klaar en het was nog licht buiten. Ik ben wel tevreden met de resultaat. Een installatie maken is iets new voor me. Het vraagt veel werk, maar de resultaat is best de moeite. Nu moet ik nog bijpassend geluid nog zoeken en op mp3 zetten  zodat we dit kunnen afspelen, en  een geheel krijgen op deze manier (Beeld je in, een mooie zomerdag en een  ligzetel in de tuin onder de ruisende bladeren …een impressie van iemand...:), maar het is meer dan dat...). We gaven elkaar af en toe tips. En de andere collega hebben ook heel goed gedaan. Dit jaar zijn er mooie werk tot stand komen.

Ze zijn te bezichtigen in kapel Maagdendale 13, Oudenaarde, op:
woensdag avond 20/6 (14-21.30u) 
vrijdag avond 22/6 (14-21.30u) 
zaterdag 23 / 6 de ganse dag .
Op maandag 25/6 wordt alles weer afgebroken …..!

Dit project wordt mogelijk gemaakt door KABK Oudenaarde en mijn lerares Kaat Pauwels.

morning breeze


 .

Geen opmerkingen: